Waar ben je naar op zoek?

Kan ik een afgesloten activiteit heropenen?

Wanneer je een activiteit of een relatie per ongeluk hebt gemarkeerd als voltooid kun je dit niet ongedaan te maken of heropenen. Hieronder een aantal opties wat je in zo’n geval wel kunt doen.

Koppel een nieuwe activiteit aan de gesloten activiteit

Indien je de activiteit per ongeluk hebt gemarkeerd als voltooid dan kun je wel een nieuwe activiteit aanmaken en deze koppelen aan de afgesloten activiteit via het tabblad Gekoppelde activiteiten.

Wanneer je dit tabblad niet hebt, kan de administrator het tabblad aanzetten. Ga naar Instellingen (1) > Applicatie instellingen (2) > Configuratie Tabbladen (3) > Hier zet je de optie activiteiten onderling kunnen koppelen aan (4) .
Zo zie je de samenhang tussen de activiteiten en heb je toch alle informatie op 1 plaats.

Let op: Je kunt in een afgesloten activiteit wel notities blijven toevoegen.

Voltooide verkoopactiviteiten

Wanneer je een verkoopactiviteit hebt gemarkeerd als voltooid is het mogelijk om deze te kopiëren, je kunt dit doen door een verkoopactiviteit (bijvoorbeeld verkoopkans) te openen en rechts bovenin op Acties > Dupliceren te klikken.

In een wachtrij plaatsen

Indien je bij een bepaald type activiteit niet zeker weet of deze later opnieuw geopend moet worden kun je er ook voor kiezen om hier een wachtrij voor aan te maken. Zo kun je bijvoorbeeld voor support een wachtrij maken met supports In afwachting van een reactie. Zo staan de activiteiten niet meer op je te doen lijst maar zet je ze in de ‘wacht’ totdat je weet of het afgesloten kan worden. Klik hier om meer te leren over wachtrijen aanmaken.

Was dit artikel nuttig ?
3.5 out Of 5 Stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 100%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
PerfectView